Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Funkcionalni trening girjom za lijepo oblikovano tijelo

VIDEO Funkcionalni trening girjom za lijepo oblikovano tijelo
Fitness studio FitLife

Vježbanjem koje nije pod kontrolom možemo ozbiljno naštetiti svojem sustavu za pokretanje i time udaljiti krajnje rezultate i želje.

Funkcionalni trening je svaki trening koji je prvenstveno  funkcionalan, koji ima smisao i dobro razrađenu unutarnju logiku. Vježba koja se izvodi tehnički loše je nefunkcionalna te sam trening, a i vježba, gubi kvalitetu i smisao.

Nije svaka vježba povoljna za svakog vježbača, stoga je važno prepoznati kvalitetu samog treninga i prilagoditi ga sebi i svojim potrebama. Da to ne bi bilo tako potrebno je znanje, prvo trenera, a onda i vježbača jer svakom je treneru zadatak da svoje vježbače nauči pravilnim obrascima kretanja,a sve kako bi to vježbanje bilo sigurno i učinkovito. 

Tako ćete naići na razne metode funkcionalnih treninga, no to ne znači da je svaki funkcionalan. Morate znati da ste svi vi samo rekreativci koji nisu naviknuti na teške i naporne treninge, s lošim posturalnim i štetnim lokomotornim kretnjama, stoga je potrebno polako graditi mišiće i na siguran način stići ili se barem približiti zdravom neutralnom položaju.

Neutralni položaj je onaj položaj tijela ili dio tijela u kojem su svi zglobovi pod minimalnim opterećenjem. Vježbanjem koje nije pod kontrolom možemo ozbiljno naštetiti svojem sustavu za pokretanje i time udaljiti krajnje rezultate i želje.

Sigurna sam da to ne želite, pa vam tako predlažem da pazite kada vježbate, a osobito sami i da si uplatite nekoliko treninga individualno kako bi naučili pravilne obrasce kretanja.

Vaš će trener s vama proći sve vježbe i naučiti vas kako ih izvoditi s toga odaberite nekog tko će se pobrinuti da sve radite kako treba i tek tada počnete vježbati samostalno. Vaše tijelo je jedino mjesto gdje vi zapravo živite i jedina kuća koju trebate maziti i paziti, a sve kako bi vas dugo služilo i kako bi ta kuća dugo bila nepoderiva.

Girja je osnovno sredstvo rada u svakom dobro dizajniranom programu funkcionalnog treninga, stoga će ovaj tjedan upravo ona biti vaše sredstvo za rad i razvoj čvrstog i lijepo oblikovanog tijela.

Girja je vanjsko opterećenje treningu u koje vam svakako preporučujem investirati jer ne zauzima puno mjesta, lako se prenosi pa s njom čak možete vježbati i kada ste na putovanju ili u prirodi. 

Trening: zagrijavanje i razgibavanje cijelog tijela, 1 kilometar trčanja, vježbe redom koje ćete ponoviti u tri seta, trčanje 2 kilometra najbrže što možete i za kraj hlađenje i istezanje. 

Sretno!

Vježbe - rad/odmor 30:10 sekundi x 5 do 7 serija!

Trzaj girjom - naizmjenice 

Marinci preko girje

Zamah 

Komandos 

Air bike 

Najgledaniji video

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!