Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Funkcionalni kružni trening jednom bučicom i težinom vlastitog tijela

VIDEO Funkcionalni kružni trening jednom bučicom i težinom vlastitog tijela
Fitness studio FitLife

Vaše tijelo je jedino mjesto gdje vi zapravo živite i jedina kuća na koju zaista trebate paziti, a sve kako bi vas dugo služila i bila nepoderiva.

Jedna bučica je sasvim dovoljna za odraditi ovaj trening, i tako obraditi cijelo tijelo. Funkcionalni trening je svaki trening koji je prvenstveno  funkcionalan, koji ima priču, smisao i unutarnju logiku.

Vježba koja se izvodi tehnički loše je nefunkcionalna te sam trening, a i vježba, gubi kvalitetu i smisao. Da to ne bi bilo tako potrebno je znanje, prvo trenera, a onda i vježbača jer svakom je treneru zadatak da svoje vježbače nauči pravilnim obrascima kretanja,a sve kako bi to vježbanje bilo sigurno i učinkovito.

Tako ćete naići na razne metode funkcionalnih treninga, no to ne znači da je svaki funkcionalan. Morate znati da ste svi vi samo rekreativci koji nisu naviknuti na teške i naporne treninge, s lošim posturalnim i štetnim lokomotornim kretnjama, s toga je potrebno polako graditi mišiće i na siguran način stići ili se barem približiti zdravom neutralnom položaju.

Neutralni položaj je onaj položaj tijela ili dio tijela u kojem su svi zglobovi pod minimalnim opterećenjem. Vježbanjem koje nije pod kontrolom možemo ozbiljno naštetiti svojem sustavu za pokretanje i time udaljiti krajnje rezultate i želje. Sigurna sam da to ne želite, pa vam tako predlažem da pazite kada vježbate, a osobito sami i da si uplatite nekoliko treninga individualno kako bi naučili pravilne obrasce kretanja.

Vaš će trener s vama proći sve vježbe i naučiti vas kako ih tehnički točno izvoditi, s toga odaberite nekoga tko će se pobrinuti da sve radite kako treba pa da tek tada počnete vježbati samostalno u udobnosti vlastitog doma.

Vaše tijelo je jedino mjesto gdje vi zapravo živite i jedina kuća na koju zaista trebate paziti, a sve kako bi vas dugo služila i bila nepoderiva.

Prije ovog glavnog djela treninga ne zaboravite na zagrijavanje i razgibavanje i na kraju istezanje i hlađenje.

Rad/odmor 45:15 sekundi x5-7 serija.

Sretno!

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!