Vijesti / Životni stil

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Trening girjom i težinom vlastitog tijela

VIDEO Trening girjom i težinom vlastitog tijela
Fitness studio FitLife

Nemojte odustati ni kada vam je najteže i kada jedan dan zalutate, vratite se na pravi put i ne žalite za ničim jer sve su to stazice koje nas vode naprijed, nikako unatrag.

Blagdani i praznici su prošli, jedan dio ekipe je otišao na skijanje dok se drugi dio već debelo vratio na posao. Kako smo svi, u redu ne baš svi, dobili kilicu do dvije, došao je trenutak da razmislimo, jesmo li u novogodišnjoj noći sebi nešto obećali?

Ako ste vi osoba koja je rekla da od prvog vježba i brine za zdravlje onda ne razmišljajte o mogućim izgovorima jer izgovor ne postoji.

Početak je godine i ovo je najbolja prilika da na plaži zasjate jer imate punih pola godine da napravite vrhunske rezultate. Niste iznimka i ako ćete se dovoljno truditi vaši rezultati neće izostajati.

Za početak, uz redovite treninge izregulirajte prehranu. Jedite namirnice bogate nutrijentima, bogat izvor proteina naći ćete u raznim životinjskim i biljnim namirnicama te uz njih jedite zdrave ugljikohidrate u obliku povrća koje pripremate na pari, svježe i kuhano.

Slažite obroke koji sadrže sve komponente, proteine, ugljikohidrate i masti. Izbacite sokove, alkohol, peciva, tjesteninu, čokolade, grickalice, jogurte, pudinge, konzerve, zaslađenu i obrađenu hranu zamijenite cjelovitom i zdravom.

Kada posežete za obrokom razmislite o tome koliko je to kalorija i potrošite li ih tijekom dana. Razmišljajući tako o svojim obrocima razvit ćete svijest o zdravoj hrani.

Nemojte odustati ni kada vam je najteže i kada jedan dan zalutate, vratite se na pravi put i ne žalite za ničim jer sve su to stazice koje nas vode naprijed, nikako unatrag.

Sretno!

Trening: prije ovog glavnog djela treninga nemojte zaboraviti na zagrijavanje i na kraju istezanje jer je dobra priprema važna za sigurnost, rast i razvoj baš kao i hlađenje na kraju treninga.

Trzaj girjom

Bočni izdržaj u uporu na laktu

Trzaj girojm

Bočni izdržaj u uporu na laktu

Zamah girjom

Izdržaj za trbuh

Goblet čučanj

Izdržaj u uporu na laktu

Rad/Odmor 30:10 sekundi, sve ponoviti pet do sadam puta.

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!