DNEVNIK JEDNOG PARFUMERA

Što o vama govori poklon koji darujete?

Darivanje je puno više od puke formalnosti, pokažite darom koliko Vam netko znači...

Nekako smo već svi mislima lagano zakoračili u nadolazeće
blagdane. Iako, ako bacimo pogled na datum sami sebe vješto
uvjerimo kako imamo još jako puno vremena misliti o pravim
darovima za sve one kojima želimo nešto pokloniti. S druge strane
vrlo dobro znamo da će vrijeme proletjeti, jako brzo jer uvijek
je tako. To znači da ćemo u žurbi kupiti standardizirane stvari
koje nemaju nikakvu dušu i za koje ćemo svi znati da su kupljene
na brzinu, samo da jesu, bilo da se radi o daru za nekog bliskog,
poznanika ili pak poslovnog partnera i suradnika. Najčešće su to
pokloni u obliku kravate, marame, rukavica, majica, rokovnika,
kemijskih olovki, kalendara ili pak privjesaka za
ključeve.

Koga god da darujemo i koja god da je prilika, o daru treba
promisliti. Postoji cijeli niz istraživanja koja se bave upravo
tom temom. Tako neka govore o tome kako je važno da prilikom
darivanja razmišljamo o osobi koju darujemo, ali i o sebi. Što se
pritom misli? Najčešće darujemo ljude koje dobro ili relativno
dobro poznajemo, s kojima smo bliski i čije navike manje ili više
znamo. Ne bi smjelo biti teško izabrati pravi poklon za nekog
takvog, nije li tako? Nerijetko se dogodi da biranje i ne ide u
pravom smjeru. Još je izazovnije darivati nekog s kim ne
ostvarujete često osobne kontante, a pritom mislim na poslovne
partnere. To su osobe s kojima ste u nekom posve drugom odnosu,
koje cijenite, koje su vam važne, ali njihova intima i osobne
stvari vam nisu poznati.

‘Ako je cilj poklona jačanje društvene povezanosti, a trebao bi
biti, onda trebamo darivati stvari koje više govore o nama’, kaže
jedno od brojnih istaživanja. I svakako to je jedno od polazišta
koje se itekako može korisiti kada biramo poklone. No i tu se
možemo naći pred zidom zbog niza drugih stvari. Što je to što
govori o meni, što daje primatelju dara poruku koju želim
poslati, a da je primjereno situaciji i prigodi?

Brojna su pitanja, a odgovora baš i nema. To je jedan od razloga
zašto volim parfeme, njihova je moć čudesna, poruke koje se
mirisima mogu poslati su nebrojene. Postoje ‘parfemi’, a postoje
i parfemi. Što
pritom mislim? Pa parfem možete danas kupiti čak i u trgovini
mješovitom robom. Malo će tko pogledati što je kupio, da u toj
bočici nije parfem, nego tek mirisna vodica i to upitne
kvalitete. Osim toga, to je nešto što je sveprisutno i samim time
takav dar nije ni po čemu poseban.

S druge strane, postoje parfemi – kapi osobnosti
s porukama u svakoj noti koju sadrže. Pomno kombinirane esencije
mirisa od kojih svaki ima svoje značenje, nešto su posve
drugačije u odonosu na sve ostalo. Nije bez razloga sve
prisutniji trend takozvanih laboratorijskih
parfema
, odnosno parfema koji se ne rade prema gotovoj
formuli i puštaju u masovnu proizvodnju, već se promišljeno
kombiniraju sastojci i note kako bi nastala jedinstvena poruka.

Parfem kao izbor za poklon možda se nekom može činiti kao “lako
riješenje” i može biti tako ako odaberete mainstream parfem koji
je još samo jedan u nizu istih. No, ako se odlučite za poseban
parfem, koji može biti napravljen po vašim željama, onda
postajete jedinstveni u svakom smislu. U vrijeme kada svi, pa i
kompanije žele biti originalne prilikom izrade poslovnih poklona
i pokazati se jedinstvenima i kreativnima Hrvatska Parfemska
Kuća
nudi riješenje. Hrvatska
Parfemska Kuća
donosi revoluciju u proizvodnji i
ponudi poslovnih poklona za male, srednje i velike
poduzetnike. Zašto se vaša tvrtka ili brend ne bi isticali
svojim parfemom kao uistinu jedinstvenim poklonom?

Ovdje smo da vam pomognemo u kreiranju i proizvodnji
individualnih i originalnih poslovnih poklona u obliku parfema za
vaše klijente. Taj vrlo popularan trend u svijetu konačno je
dostupan i vama, hrvatskim poduzetnicima i vlasnicima brendova.
Možete birati među već gotovim recepturama ili je možemo
napraviti samo za vas. Osim toga, etiketa će također biti odraz
vas i vaše tvrtke. Na njoj može biti vaše ime i/ili poruka koju
želite poslati. To je nešto što biste i sami željeli na dar. Nije
li tako?

Dopustite da poklon govori za Vas!

Vaš parfumer, Tomislav Vrbanec

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije