Vijesti / Životni stil

FITNESS Studio FitLife: Trening s girjom za aktivaciju gluteusa

FITNESS Studio FitLife: Trening s girjom za aktivaciju gluteusa

Imate doma kod svoje kuće girju? Ako je vaš odgovor pozitivan tada nemate izgovor, trening se mora dogoditi.

Girja je rekvizit kojeg dodajemo treningu kako bi dobili dodatno vanjsko opterećenje kao logičan slijed napredovanja. Girja zahtjeva dobro poznavanje kako bi tehnički točno i pravilno izvodili svaku vježbu te shodno tome napredovali. Nastala je u Rusiji, ali je popularnost stekla tek u Americi gdje se popularizirala po raznim funkcionalnim dvoranama i dvoranama za borilačke sportove. Izrazito je omiljena među muškom, ali i ženskom populacijom, a sve zbog njezine lagane i svestrane primjene i praktičnosti.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Uz pomoć girje moguće je izgraditi lijepo i čvrsto tijelo te je jednom prosječnom rekreativcu ona sasvim dovoljna kao mali dio kućne teretane.

Trening:

1. Goblet squat
2. Swing
3. Dead lift + high pull
4. Figure 8
5. Lunges
Work/Rest 45:15s

Total: 5-7 circuits

Sretno!

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Vezani članci

Reci što misliš!