Vijesti / Špancirfest 2019

FANTASTIČAN DUO

KREATIVNICA Maja Patafta i Ana Bacinger zadužene za najšarmantniju ulicu na Špancirfestu: 'Ove je godine rekordan broj izlagača, a reakcije šetača su odlične!'

KREATIVNICA Maja Patafta i Ana Bacinger zadužene za najšarmantniju ulicu na Špancirfestu: 'Ove je godine rekordan broj izlagača, a reakcije šetača su odlične!'
Filip Kušter

- Ove je godine najbogatije izdanje Kreativnice, tako da smo okupile čak 27 izlagača, a osim lokalnih i onih iz Hrvatske, predstavlja se i Kolektiv iz Srbije...

Najšarmantnija ulica Špancirfesta - tim riječima mnogi opisuju mnogi Usku ulicu, koja za vrijeme festivala postaje dom mnogim umjetnicima i dizajnerima iz svih dijelova Hrvatske pa i nekim iz zemalja susjedstva.

Glavne i odgovorne za izgled Kreativnice već četvrtu godinu zaredom su Varaždinke Maja Patafta i Ana Bacinger.

- Ove je godine najbogatije izdanje Kreativnice, tako da smo okupile čak 27 izlagača, a osim lokalnih i onih iz Hrvatske, predstavlja se i Kolektiv iz Srbije - rekla je uvodno Ana.

Osim izlagača pažnju zasigurno privlači i ukrašenost ulice, pa čim podignete pogled prema gore možete vidjeti izložbu lustera koje su ilustrirali hrvatski ilustratori.

- Priča je dobila nastavak u obliku ljuljački na kojima posjetitelji mogu sjediti i uživati. Naime, za njih su ilustraciju radile dvije poznate hrvatske ilustratorice - Lara Žigić i Ana Žaja Petrak. Reakcije šetača su odlične, zaustave se ispred njih, čak pitaju jesu li na prodaju - prepričava Ana.

Maja i Ana zajedno su, kažu, odličan tim, tako da im je teško odgovoriti na pitanje koja je zadužena za što u ulici.

- Maja je tehnički 'jača' od mene, no kad krenemo razmišljati ideje iznosimo zajedno i baš se nadopunjujemo. U realizaciji je možda ipak spretnija - rekla je Ana, na što se Maja nadovezala da ipak 'sve rade zajedno'.

'Titula' najšarmantnije ulice itekako im laska, priznaju.

Reakcije ljudi 'Ovo je najljepša ulica', 'Najslađa ulica', 'Opet su napravile super, ovo je tak dobro', itekako je lijepo čuti.

Zadovoljni su i izlagači, a potvrđuje to i činjenica da se dosta njih vraća iz godine u godinu.

- Kad ti izlagač već nakon drugog dana festivala kaže da će se vratiti i iduće godine, odlična je povratna informacija. 

Neke su izlagače morali i odbiti jer nisu stali u ulicu, ističu.

- Selekciju radimo na način da gledamo cijeli 'paket' - priču brenda, kvalitetu fotografije, samog proizvoda. Cjelovita priča mora biti dobra jer težimo da ulica postane mjesto na kojem ljudi mogu vidjeti i kupiti dobar hrvatski proizvod - rekla je Ana.

- Ovo je način da se napravi pozitivan korak te da ne kupujemo robu od velikih tvrtki već da podržimo i malu proizvodnju - dodala je Maja.

S projektom zasigurno nastavljaju i iduće godine.

- Moramo osmisliti kako ćemo napraviti chill, jer želimo da je svake godine drugačiji i atraktivniji te da uvijek iznenadimo.

A što se izlagača tiče, cure su složne: 'Ako nastavimo ovim tempom, ulica bude možda malo premala za njih!' - rekle su s osmijesima na licima.

U Kreativnici možete vidjeti ponudu sljedećih brendova: FCKBL, Verka Handmade, Levin Coco, My Mon Mon, Broth, Narteos, GoRetro, Merien King, naOtoku, JUJA, Wood U, Kištra by Vavra, Laridae Design, Double Trouble Dog Boutique, Glassland, Ayelen, Kookabee, Bura, Ekoteka, Fierce Woman, Sitolab, LeBand Home, Itas Pitas, Smetnjak, Tikvan, Shamai Grin, i Irki.

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video