Vijesti / Školski kutak

među 510 najuspješnijih

GORDANA LOHAJNER Učiteljica informatike Osnovne škole Veliki Bukovec dobitnica je nagrade Ministarstva: 'To je potvrda dugogodišnjeg rada i ulaganja u sebe'

GORDANA LOHAJNER Učiteljica informatike Osnovne škole Veliki Bukovec dobitnica je nagrade Ministarstva: 'To je potvrda dugogodišnjeg rada i ulaganja u sebe'
Privatna arhiva

- Kao i u matematici, tako i u životu, važno je da formula bude ispravna - uložen trud jednako pozitivan rezultat.

Na Dan učitelja, 5. listopada, Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske nagradilo je 510 najuspješnijih odgojno-obrazovnih radnika u školskoj godini 2018./2019. temeljem odluke Povjerenstva za nagrađivanje.

Gordana Lohajner jedna je od nagrađenih učiteljica informatike u Osnovnoj školi Veliki Bukovec, a nagrađena je 'za mentorstvo učenicima na natjecanjima, uređivanje stručnog časopisa, unaprjeđenje rada škole te doprinos struci radom u udrugama'.

- Već petnaest godina uveseljavam učenike radom na računalu u Osnovnoj školi Veliki Bukovec. Završila sam Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, a kasnije i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te stekla kvalifikaciju za zanimanje učiteljica informatike. 2008. godine postala ECDL trener i ispitivač za osnovni i napredni program - rekla je uvodno Lohajner, koja je trenutno glavna urednica digitalnog časopisa 'Pogled kroz prozor'.

Osim toga, sudjelovala je u pilot projektu e-Škole 'Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola' kao trener i predavač.

- Zbog komunikativnosti, novih izazova i rada s ljudima radila sam i radim na različitim projektima u Hrvatskoj i izvan nje, te uvijek se veselim novim izazovima - rekla je.

Vrlo joj je važno da se učenik u razredu osjeća poticajno i pozitivno okruženje te da može u svakom trenutku iznijeti svoje mišljenje vezano uz nastavni sadržaj.

-  U svojem radu naviše koristim suradničko učenje, rješavanje problemskih zadataka, u paru ili u timu. Na taj način učenici razmjenjuju ideje, istražuju, produbljuju svoje stečeno znanje, potiče se kritičko mišljenje i  kreativnost, odnosno, učenik aktivno uči.

Dobivena nagrada za nju je, kaže, potvrda dugogodišnjeg rada i ulaganja u sebe.

- Kao i u matematici, tako i u životu, važno je da formula bude ispravna - uložen trud jednako pozitivan rezultat.

Današnju situaciju u obrazovnom sustav komentirala je ovako:

- Svaka generacija učenika iz godine u godinu je drugačija. Koristimo drugačije pristupe, metode i načine podučavanja kako bi učenike motivirali na rad. Kao učiteljici, promjene su dio mojeg poziva. Tako je i  'Škola za život' dio promjene koja je u Informatici bila potrebna.

Smatra da je kurikulum tog nastavnog predmeta prilagođen današnjem načinu i primjeni digitalne tehnologije.

- Potiče se stjecanje vještina za uporabu informacijske komunikacijske tehnologije kao i rješavanje različitih problemskih računskih zadataka - kazala je zaključno.

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!