Vijesti / Školski kutak

među 510 najuspješnijih

DAMIR VRBANEC Učitelj informatike varaždinske Četvrte osnovne škole dobitnik je nagrade Ministarstva: 'Ponosan sam jer činim nešto vrijedno za čitavu zajednicu'

DAMIR VRBANEC Učitelj informatike varaždinske Četvrte osnovne škole dobitnik je nagrade Ministarstva: 'Ponosan sam jer činim nešto vrijedno za čitavu zajednicu'
Privatna arhiva

- Promjene se polako usvajaju jer smo ogroman i tromi sustav. Osobno smatram da promjene moraju krenuti od nas samih, nas učitelja! - istaknuo je.

Na Dan učitelja, 5. listopada, Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske nagradilo je 510 najuspješnijih odgojno-obrazovnih radnika u školskoj godini 2018./2019. temeljem odluke Povjerenstva za nagrađivanje.

Damir Vrbanec jedan je nagrađenih učitelja informatike varaždinske Četvrte osnovne škole, a nagrađen je za 'mentorstvo učenicima na državnom i međunarodnom nivou, mentoriranju i dijeljenju primjera dobre prakse, radu u Udrugama, objavljivanju stručnog članaka, sudjelovanju u međunarodnom projektu, unapređenju rada škole'.

Ovaj diplomirani informatičar je učitelj savjetnik informatike, a na radnom mjestu učitelja informatike u IV. osnovnoj školi Varaždin radi već dvadest godina.

- Od samog početka svog rada s učenicima radim tako da učenici usvajaju što više praktičnih vještina i znanja u IKT-u. Digitalizacijom udžbenika, širenjem mrežnih zajednica i premještanjem radnog prostora iz učioničke nastave u virtualne učionice pokušavam kod učenika u najvećoj mogućoj mjeri prenijeti aktualna znanja i potrebne vještine da nauče sigurno i pametno komunicirati, surađivati i učiti - istaknuo je učitelj koji je, ističe, zadnjih godina poseban naglasak stavio na stjecanje osnovnih vještina kodiranja kroz igru, 'na zabavan i jednostavan način pomoću Micro:bit računala i mBot robota kroz STEM revoluciju'.

Ističe da je ponosan što je jedan od dobitnika nagrade.

- Podržavam korake našeg Ministarstva da posebno nagrađuje najvrijednije i najaktivnije djelatnike jer je i to jedan vrijedan način kako bi bili svi zajedno još uspješniji i bolji u svom pozivu. Što se tiče novčane nagrade, ona je simbolična i nije istinski razlog stjecanja iste. Prava je vrijednost te nagrade biti sa ostalim kolegama koju su nagrađeni i osjećati se ponosnim jer činimo nešto vrijedno za čitavu zajednicu.

c9a0c7cc016afe61c531df22b43a81e7.jpg?v=2

Današnju situaciju u obrazovnom sustavu Hrvatske komentirao je:

- Svakako da ima mjesta za napredak. Ministarstvo nam je spremno za promjene i to dokazuje izvjesnim promjenama koje polako stupaju na snagu. Promjene se polako usvajaju jer smo ogroman i tromi sustav. Osobno smatram da promjene moraju krenuti od nas samih, nas učitelja! - istaknuo je.

U školstvu je dva desetljeća, a dodaje da je kroz to kratko vrijeme bilo nekoliko pokušaja velikih promjena u našem obrazovnom sustavu.

- Nadam se da će se 'Škola za život' pokazati uspješnom za sve - za učenike i učitelje - kazao je zaključno.

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!