Vijesti / Školski kutak

ALAN BORŠĆAK Najmaturant Druge gimnazije voli učiti, a srednja će mu nedostajati

ALAN BORŠĆAK Najmaturant Druge gimnazije voli učiti, a srednja će mu nedostajati

Prije nekoliko tjedana još se jedna generacija maturanata oprostila od srednjoškolskih klupa. Pred njima su novi izazovi, no neki su ostavili trag u školi koju su pohađali. Jedan od njih je Alan Boršćak, učenik 4. E razreda Druge gimnazije Varaždin koji je proglašen najmaturantom.

> FOTO Aleksandra Saša Božović i Ilija Srpak proglašeni maturantima generacije

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

> SVESTRANA Paula Šimunčić vrhunska je sportašica i najmaturantica Druge gimne

- Kao i većina mladih, volim izlaziti s prijateljima, zabavljati se, ali ne samo to, volim i učiti – tim se riječima predstavio Alan koji upravo iz tih razloga upisao prirodoslovno-matematički smjer Druge gimnazije Varaždin.

'Ljubav' prema učenju vidljiva je i na Alanovim rezultatima. On je sva četiri razreda završio s uspjehom 5.0, na što je jako ponosan.

- Prirodoslovno-matematička gimnazija jedan je od težih smjerova u srednjim školama. Nije bilo lako, često su se posljedice osjetile i na društvenom životu - ponekad mi je bilo važnije nešto naučiti nego ići na kavu s prijateljima ili npr. ići van subotom. No, nije sve tako crno, bilo je jako puno lijepih trenutaka koje ću pamtiti cijeli život.

Škola me motivirala za učenje i rad

Upisivanje gimnazije, kaže, definitivno mu je bila najbolja odluka.

- Ne samo da sam stekao znanje, tamo sam postao čovjekom, naučio razmišljati, donositi odluke, naučio sve ono što je važno za život – istaknuo je.

Iako je priznao da je ponekad patio privatni život kako bi učio, Alan ima i druge interese.

- Beretinečka udruga mladih, čiji sam predsjednik, jedan je od mojih bitnijih hobija. Također, volim i volontirati, stoga sam često prisutan na volonterskim akcijama, naravno, kad imam vremena.

Ovaj je učenik za vrijeme školovanja aktivan bio i u nastavnim procesima.

- Druga gimnazija Varaždin, kao što i glasi njezin moto, jest škola za budućnost. Već sam od prvog razreda bio sudionikom različitih projekata Europske unije, što je uvelike doprinijelo mom uspjehu i zainteresiranosti za daljnje učenje i rad. Za vrijeme srednjoškolskog obrazovanja posjetio sam desetak europskih država, naučio mnogo o drugim jezicima, kulturama i ljudima.

Za njega ne postoji najgori predmet

Najdraži mu je bio latinski jezik koji ga je, kaže, zainteresirao od prvog sata slušanja.

- Za to je velikim dijelom zaslužna i profesorica koja je s entuzijazmom predavala taj predmet i pokušala nas zainteresirati.

Što se najgoreg predmeta tiče, takav za Alana - ne postoji: - Imam vrlo širok spektar onog što me zanima, stoga su mi svi predmeti bili zanimljivi.

Srednjoškolske će dane pamtiti po dobrim, pristupačnim profesorima koji su mu pružili puno znanja, ali prvenstveno po svojim prijateljima koje je tamo upoznao jer će mu, dodaje, ta prijateljstva biti za cijeli život.

- Mislim da će mi ti dani nedostajati jer čim se sjetim da više nikada nećemo zajedno sjesti u školske klupe, vrate mi se neka divna sjećanja iz školskih dana koji su nažalost iza mene.

Državna matura ne bi smjela biti problem

Pred Alanom je sljedeći korak – upis željenog fakulteta.

- Planiram upisati Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, a kao drugi izbor odabrao sam smjer matematike na PMF-u. Iako izgleda da su ove dvije stvari potpuno različite, obje me privlače, stoga moj upis uvelike ovisi o maturi.

Od mature ne očekuje ništa posebno, budući da smatra kako je matura sam provjera onoga što se konstantno radi tijekom četiri godine srednje škole, to nije ništa novo.

- Treba napomenuti da je ključ uspjeha u konstantnom radu i učenju – zaključio je ovaj najmaturant Druge gimnazije.

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video


Vezani članci