Vijesti / Politika

TEHNOLOŠKA NEDISCIPLINA HŽ-A

KUĆANSKA RAMPA 'Ne mogu pravila za HŽ biti kao u vrijeme kad su zaprežna kola čekala prolaz vlaka'

KUĆANSKA RAMPA 'Ne mogu pravila za HŽ biti kao u vrijeme kad su zaprežna kola čekala prolaz vlaka'
PIXSELL, Varaždinski.hr

Grad Varaždin bi trebao snimati promet kućanskom rampom, dokumentirati sve primjere tehnološke nediscipline, eskalirati problem i tražiti u tome potporu građana, predlaže gradski vijećnik Vjeran Strahonja.

U raspravu o najavi izgradnje podvožnjaka na mjestu sadašnjeg pothodnika u Ulici Mihovila Pavleka Miškine uključio se i Vjeran Strahonja, varaždinski gradski vijećnik izabran s liste HDZ-a.

- Razmišljanje o tome da se jednog dana pothodnik u Miškininoj pretvori u podvožnjak ne može biti opravdanje za to što je pothodnik zapušten i neuredan. Takav je slika aktualne vlasti i one prije te ga treba što prije urediti - osvrnuo se Strahonja na sadašnji izgled pothodnika.

Osim toga, on smatra da razmišljanje o rješenju podvožnjaka ne može biti opravdanje za nečinjenje sada po pitanju problema s kućanskom rampom. Strahonja kaže da je nužno nekakvo jeftino rješenje, kojim će se odmah olakšati život građanima.

Tehnološka nedisciplina HŽ-a

- Osnovni problem kućanske rampe je tehnološka nedisciplina HŽ-a. Nema nikakve potrebe da rampa bude spuštena deset ili petnaest minuta da bi prošao jedan vagon pa onda da ostane spuštena sljedećih pet minuta da prođe još jedan vagon iz drugog pravca. Nema nikavog opravdanja da rampa bude spuštena zbog manevarke na pružnom prijelazu dok se dva željezničara razgovaraju s ponosnim pogledoom na kolonu automobila koju su stvorili. Kad bi postojala elementarna tehnološka disciplina, ne bi bilo potrebe da rampa bude spuštena više od jedan do dva ciklusa semafora za prolazak uobičajenih putničkih vlakova, a nešto duže za teretne vlakove. Takva situacija bi bila prihvatljiva do rješenja podvožnjaka, koji će svakako pričekati sljedeću financijsku perspektivu EU - iznio je svoje viđenje problema gradski vijećnik.

Pa dodao: - Ne mogu pravila za HŽ biti kao u vrijeme kad je vlak bio jedino prijevozno sredstvo na motorni pogon, a zaprežna kola su čekala prolaz vlaka.

Postoji privremeno rješenje

Stahonja smatra da postoji privremeno rješenje. 

- Grad Varaždin bi trebao snimati promet kućanskom rampom, dokumentirati sve primjere tehnološke nediscipline, eskalirati problem i tražiti u tome potporu građana. To je posao gradskih službi koje se bave prometom. To je tema i za raspravu s ministrom Butkovićem, jer politika postavlja i mijenja direktore željeznice - kaže.

Zaključno je dao svoj komentar toga na koji način općenito funkcionira aktualna gradska vlast na čelu s Ivanom Čehokom. 

- Jasno, puno atraktivnije je raspravljati o velikim projektima kojih neće biti barem sljedeće tri godine, sanjati otkupe zemljišta, nabave roba i usluga, ugovore koji se neće realizirati pa će završiti nagodbama - ironičan je gradski vijećnik. 

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video