Kerekesh Teatar

‘POD HITNO NA HITNU’ Premijera nove predstave Kerekesh Teatra zatvorila rekordni 10. Tjedan smijeha

Autor predstave zaslužan za tekst i režiju – Ljubomir Kerekeš – isporučio je u sat i pol vremena svoju klasičnu dozu likova, situacija, govornih mana i sporednih priča koje se isprepliću uz glavnu temu, odnosno problem hrvatskog zdravstva.

Hrvatsko narodno kazalište u Varaždinu posljednjih je deset dana
bilo okupirano smijehom. Kerekesh teatar
organizirao je svoj jubilarni 10. Tjedan
smijeha
, a priliku da zatvori najveći hrvatski kazališni
festival imala je predstava, ujedno i premijera ‘Pod hitno na
hitnu’.

>> KEREKESH TEATAR Novom predstavom “Pod hitno na hitnu” završio 10. Tjedan smijeha

Autor predstave zaslužan za tekst i režiju – Ljubomir
Kerekeš
– isporučio je u sat i pol vremena svoju
klasičnu dozu likova, situacija, govornih mana i sporednih priča
koje se isprepliću uz glavnu temu, odnosno problem hrvatskog
zdravstva.

Jedinstvenost mjesta i vremena radnje prisutna je kao i kod
prethodne ‘Pokopaj me nježno’. U novoj predstavi vidljivo je
spajanje materijala, s obzirom na to da se likovi referiraju na
neke prošle projekte Kerekesh teatra pa tako oni koji ih
konstantno prate i gledaju mogu uočiti određene poveznice između
likova i priča koje nam pričaju.

Likovi su prepoznatljivi i nije teško prepoznati koga i zašto
predstavljaju. Od punkera Zlatka (Jan Kerekeš)
do političara Pampura (Darko Janeš) – svi oni
vrludaju i upleteni su u jedan zbir gegova i situacija do kojih
ih je dovela njihova ‘teška’ bolest.

Primarno je vidljiva dijagnoza koja je i postavljena hrvatskom
zdravstvenom sustavu. Čekaonica nije samo mjesto gdje se čeka
ulazak kod liječnika, već i prostor u kojem se pojedinačno
predstavljaju ljudi posve različitog zaposlenja – političari,
radnici (Draško Zidar), penzioneri (Ljubomir
Kerekeš), modni stilisti (Goran Koši) pa na
kraju i punkeri koji nemaju određeno mjesto na zavodu za
zapošljavanje.

Dvije izvedbe ‘Pod hitno na hitnu’ koje su odigrane jučer, 17.
ožujka, na zadnji dan festivala bile su rasprodane, a Tjedan
smijeha i više od 15 tisuća posjetitelja dokaz su da publike
spremne na smijeh uvijek ima – samo ju je potrebno pronaći.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije