Film će se prikazati u petak, 18. siječnja...

Još jedna projekcija Filmskog kluba Kina Gaj donosi još jedan svevremenski vestern. Riječ je o filmu Nepomirljivi, a glavne uloge nose Clint Eastwood, Gene Hackman, Morgan Freeman i Richard Harris.

Film će se prikazati u petak, 18. siječnja, s početkom u 20 sati i 30 minuta.

Cijena karte je 15 kuna.

Fotografija Kino Gaj.

Više o filmu Nepomirljivi

'Nepomirljivi' predstavlja jedno od najboljih uradaka legendarnog Clinta Eastwooda koji se je dokazao tijekom karijere ne samo kao karakteran glumac već i kao vrlo kvalitetan redatelj. Film pripada žanru vesterna i sadrži u sebi tipična obilježja klasičnog vesterna (pojedinca-osamljenika u sukobu s društvom, samotnog jahača, borbu dobra i zla, surovost uvjeta…), no međutim predstavlja i svojevrsnu modernu reviziju, novi pogled na to razdoblje. U filmu se pokušalo razotkriti mitove na kojima počiva tradicija Divljeg zapada o legendarnim junacima koji su svi bili pozitivci i negativcima s one strane zakona koji su uglavnom nesretno završili. Element povijesnog realizma i moralne note je dat već kroz glavne likove (nema crno-bijele karakterizacije). Najbolje se ocrtava upitnost istinitosti junačkih legendi kroz lik jeftinog, neprofesionalnog romanopisca Beauchama koji lažno opisuje i veliča događaje kojeg je odglumio Saul Rubinek inače dosta zanimljiv glumac s dosta dobrih sporednih uloga (Vatromet taštine).

Vremenski film je smješten u drugu polovicu 19. st, a prostorno negdje na području Srednjeg zapada. Pejzaži prekrasno dočaravaju svu ljepotu još nepokorene divljine te naglašavaju i njenu surovu stranu za ljude van gradova i naselja koji su u teškim uvjetima morali raditi da bi opstali. Krajolike Srednjeg zapada zamjenila su prostranstva Alberte u Kanadi. S glavnim likom Williamom Munnyem (Clint Eastwood) susrećemo se na farmi gdje se on u oskudnim uvjetima uzgojem svinja bori za preživljavanje sebe i svoje dvoje malodobne djece. Lik Munnya je lik nekadašnjeg surovog, svirepog razbojnika i odmetnika kojeg je ljubav žene uspjela preobratiti i vratiti na put dobra. Nakon ženine smrti on se i dalje trudi da se drži toga puta iako naslućujemo stanovitu dihotomiju da nekadašnje karakterne crte hladnokrvnosti i brutalnosti nisu posve nestale. Radnja filma se svodi na čin osvete.

Najnovije

Najgledaniji video