Vijesti / Vino i hrana

DILEMA

Što je bolje? Razmutiti proteinski prah u vodi ili u mlijeku?

Što je bolje? Razmutiti proteinski prah u vodi ili u mlijeku?
Ilustracija

Proteini ili bjelančevine ključni su za dobro funkcioniranje organizma...

Za sve ljude, a osobito one koji se bave sportom bitno je unositi dovoljno proteina u organizam jer oni grade mišiće. Protein sirutke odličan je prirodni izvor nutrijenata. Sadrži devet esencijalnih masnih kiselina te vrlo niske razine laktoze. 

Na dan bismo trebli unijeti 25 do 30 grama proteina, a glavni izvor proteina su namirnice poput mesa, mahunarki, jaja, orašastih plodova i mliječnih proizvoda.

Sportaši rekreativici običavaju piti proteinske shakeove te se često pitaju je li bolje miješati ih s vodom ili s mlijekom. To ovisi o osobnim ciljevima.

Želite li povećati mišiće, odnosno dobiti na masi, trebali biste ih miješati s mlijekom. Iz mlijeka će tijelo dobiti dodatni kalciji i hranjive tvari te kalorije. Preporučuje se proteinski shake piti odmah ujutro. 

Želite li skinuti kilograme, proteineski prah miješajte s vodom. Tijelo će iz njega lakše izvući hranjive tvari koje su potrebne da se brže oporavi nakon fizičkog napora i lakše će ga probaviti. Također, ne manje važno, proteinski prah pomiješan s vodom ima manjekalorija.

Kombinirate li proteinski shake s voćem, imat ćete cjelovit obrok koji će ubrzati metabolizam i pomoći sagorjeti masti. Patite li od problema s probavom ili ne podnosite laktozu, trebali biste izbjegavati mliječne proizvode. U ovom slučaju izbor se nameće sam od sebe - proteinski prah miješat ćete s vodom. 

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!