Vijesti / Gospodarstvo

Jel' moguće promijeniti brand jednog Grada?

Jel' moguće promijeniti brand jednog Grada?

Grad koji ima bolnu povijest, Grad na kojeg kad pomislite, pomislite na rat, na bol, na ratna razaranja, na nehumanost, na tugu? Grad koji zaslužuje neku novu priču.

Protekli četvrtak, 8. prosinca 2016. održano je posebno predbožićno izdanje Business Caféa, u Vukovaru.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Business Cafe okuplja poduzetnike, promiče pozitivan način razmišljanja i predstavlja uspješne poduzetničke priče.
Jel' moguće uopće takav događaj organizirati u Vukovaru? Jel' Vukovar uopće ima poduzetnika? Jel' na tu temu Vukovar ima što reći? To su pitanja koja su mi se motala po glavi dok sam vozila maglovitom i beskrajno ravnom autocestom u smjeru istoka.
Ovo posebno izdanje Business Cafea održano je na električnom brodu, Waterbusu Bajadera ploveći Dunavom. U Vukovaru smo razgovarali s uspješnim slavonskim poduzetnicima i isprobavali Startasice koje pokoravaju svjetsku modnu industriju. Da i to je Vukovar.

Da li je lako promijeniti sliku Vukovara? Realna sam, znam da nije lako. Kad sam se pakirala i ja sam razmišljala jel' sigurno ići u Vukovar? Znam da je rat 25 godina iza nas. Bila sam već u Vukovaru i znam da je miran grad, da ima gostoljubive i drage ljude, ali ipak se neka sumnja uvlačila u mene. Kad sam rekla da idem u Vukovar, samo bih dobila zbunjen pogled i komentar hm?!

Ne, neće biti lako promijeniti sliku ranjenog grada, trebat će puno vremena, ali moguće je. Vukovar ima poduzetnike, ima svoje kreativce, ima svoju priču, ima startasice, ima Waterbus, ima Vuku, ima Vučedol – kolijevku civilizacije, ima Dunav, ima ponosne, srdačne, gostoljubive i vrijedne ljude.

Na ovom posebnom izdanju Business Cafea u Vukovaru gostovali su: Zrinka Šesto, jedina žena vlasnica broda na rijekama u Hrvatskoj, vlasnica jedinstvenog Waterbus Bajadara na električni pogon koji plovi Dunavom. Ivan Lozančić predstavnik je najbrže rastuće tvrtke u Hrvatskoj, Gauss development, koja kreira CRM sustave za različite industrije. Zapošljavaju 80 ljudi.

Zrinka Grbić Lovrić vlasnica je tvrtka za proizvodnju bućinog ulja i bućinih koštica koje plasiraju prema brojnim trgovačkim lancima te u izvoz. Tvrtka godišnje obradi 350 ha zemlje, a vlasnici su i eko farme. Iz Borova, poznatog proizvođača obuće, tvrtke koja nakon teškog razdoblja ponovo gradi svoju novu, svjetliju budućnost gostovala je direktorica marketinga Martina Tomljenović.

Ove godine Borovo će završiti s odličnim poslovnim rezultatima, širi poslovanje, predstavlja se na svjetskom modnom tržištu, traži nove djelatnike… I za kraj, gošća je bila rođena Vukovarka, Mara Majstorović, vlasnica portala samopozitivno.com.

Na pitanje kakva je budućnost Vukovara, naglasila je da je budućnost Vukovara u rukama Vukovaraca, njihovog stava i činjenice da se treba fokusirati na pozitivne stvari. Uz nju odgovor na to pitanje dao je i Goran Rihelj vlasnik portala hrturizam.hr koji smatra da je budućnost Vukovara u turizmu i činjenici da Vukovar ima bogatu povijest s posebnim naglaskom da su Vukovar i Vinkovci kolijevka civilizacije te da je Vučedol prednost koju treba upisati u turističke karte Europe. Odlične priče, odlični ljudi, odlične poruke.

Zaključujem, nakon tmurne jeseni, hladne i maglovite zime Vukovar zaslužuje svoje novo proljeće. Šetajući gradom koji je puno toga prošao prepoznajem njegovu ljepotu, šetnicu uz Vuku, pogled na moćan Dunav, trud ljudi koji uređuju svoj grad i da, Vukovar definitivno vrijedi posjetiti u proljeće.

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Vezani članci

Reci što misliš!