Vijesti / Društvo

marketinška teorija i praksa

CRODMA Međunarodna znanstveno - stručna konferencija 11. listopada na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu

CRODMA Međunarodna znanstveno - stručna konferencija 11. listopada na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu
FOI

O suvremenim tendencijama u razvoju marketinga uvjetovanog razvojem i primjenom novih tehnologija raspravljat će znanstvenici i stručnjaci kojima je marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti.

U petak 11. listopada održat će se otvorenje 4. međunarodne znanstveno - stručne konferencije CRODMA 2019. na Fakultetu organizacije i informatike s početkom u 10 sati.

Konferenciju organizira Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilištem Sjever te Veleučilištem 'Lavoslav Ružička' iz Vukovara, a tema ovogodišnje konferencije je 'Marketing 4.0'.

O suvremenim tendencijama u razvoju marketinga uvjetovanog razvojem i primjenom novih tehnologija raspravljat će znanstvenici i stručnjaci kojima je marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti. Cilj konferencije je povezivanje znanstvenika i njihovog znanstvenog djelovanja sa stručnjacima iz prakse, a time i izravno utjecati na razvoj i primjenu suvremenih modela marketinškog djelovanja.

Pozdravni govori:

- Prof.dr.sc. Damir Dobrinić, predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing, predsjednik Programskog odbora

- Izv.prof.dr.sc. Nina Begičević Ređep, dekanica Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

Gosti predavači:

- Ante Rončević (Sveučilište Sjever): KONTRASTI SUVREMENOG MARKETINGA

- Petra Grd (FOI Varaždin): PRIMJENA BIOMETRIJE U MARKETINGU

- Slaven Mišak (BonsAI, d.o.o.): MODERAN PRISTUP KORISNIČKOJ PODRŠCI

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!