marketinška teorija i praksa
CRODMA Međunarodna znanstveno - stručna konferencija 11. listopada na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu
O suvremenim tendencijama u razvoju marketinga uvjetovanog razvojem i primjenom novih tehnologija raspravljat će znanstvenici i stručnjaci kojima je marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti.
U petak 11. listopada održat će se otvorenje 4. međunarodne znanstveno - stručne konferencije CRODMA 2019. na Fakultetu organizacije i informatike s početkom u 10 sati.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing - CRODMA u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilištem Sjever te Veleučilištem 'Lavoslav Ružička' iz Vukovara, a tema ovogodišnje konferencije je 'Marketing 4.0'.
O suvremenim tendencijama u razvoju marketinga uvjetovanog razvojem i primjenom novih tehnologija raspravljat će znanstvenici i stručnjaci kojima je marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti. Cilj konferencije je povezivanje znanstvenika i njihovog znanstvenog djelovanja sa stručnjacima iz prakse, a time i izravno utjecati na razvoj i primjenu suvremenih modela marketinškog djelovanja.
Pozdravni govori:
- Prof.dr.sc. Damir Dobrinić, predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing, predsjednik Programskog odbora
- Izv.prof.dr.sc. Nina Begičević Ređep, dekanica Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Gosti predavači:
- Ante Rončević (Sveučilište Sjever): KONTRASTI SUVREMENOG MARKETINGA
- Petra Grd (FOI Varaždin): PRIMJENA BIOMETRIJE U MARKETINGU
- Slaven Mišak (BonsAI, d.o.o.): MODERAN PRISTUP KORISNIČKOJ PODRŠCI
Najnovije
-
Također mu je oduzeto vozilo kojim je upravljao...
-
Utakmica je zakazana za subotu u 15 sati i 30 minuta...
-
LORI se nalazi na lokaciji 'Starog mlina' u Ludbregu...
-
Šire se kapaciteti...
-
Poziv se odnosi na dodjelu sredstava za čak deset mjera...
Reci što misliš!