STEČAJ POTROŠAČA

Udruga ‘Ovršni ustanak’ o stečaju potrošača: ‘Nema pravednog rješenja za ovršene’

'Zakon je takav da nema pravednog rješenja za ovršene i da je zaštita dostojanstva dužnika samo 'mrtvo slovo na papiru', riječi su Koordinatora Udruge 'Ovršni ustanak' Smiljana Vajdića.

Koordinator Udruge ‘Ovršni ustanak’ Smiljan
Vajdić
priopćenjem je reagirao na stečaj
potrošača
.

– Dolazi nam dosta vaših upita, sa terena, oko najboljeg
postupanja kada se dobije od FINA-e dopis po Zakonu o stečaju
potrošača, to jest, jednostavnom postupku stečaju potrošača iz
glave IX. a. , članak 79. a. Brutalno iskren odgovor je, što god
napravili loše je po vas. Iz činjenice da dužnik mora dostaviti
‘popis imovine’ jasno je da je dužnikov gubitak imovine bio
primaran cilj zakonskih odredbi. Ako se ne javite FINI u
propisanom roku presumira se da ste pristali na takav postupak,
za koji u zakonskim odredbama lijepo piše da se radi o postupku
koji je ‘ograničen na dio potrošačevih vjerovnika’ – dakle, ne na
sve dugove. Zakon je takav da nema pravednog rješenja za ovršene
i da je zaštita dostojanstva dužnika samo ‘mrtvo slovo na
papiru’. Upravo zato Bošnjaković i HDZ ne donose novi Ovršni
zakon, jer se čeka da sadašnji propisi odrade svoju planiranu
rabotu. Agenda ‘Zaduži-Raskući-Raseli’ ide dalje… – napisao
je Smiljan Vajdić, koordinator Udruge
‘Ovršni ustanak’.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije