Vijesti / Društvo

Čovjek – ključ uspjeha u turizmu

NAŠ PONOS Ovo su ljudi koji Varaždin čine boljim: 'Čovjek je doista ključ uspjeha u turizmu'

NAŠ PONOS Ovo su ljudi koji Varaždin čine boljim: 'Čovjek je doista ključ uspjeha u turizmu'
Varaždinski.hr

Priznanja i novčane nagrade dodijeljene su najboljim djelatnicima iz uslužnih i ostalih s turizmom povezanih djelatnosti.

U Gradskoj vijećnici održana je dodjela priznanja i nagrada u sklopu akcije 'Čovjek – ključ uspjeha u turizmu' za 2018. godinu koju je tradicionalno provela Turistička zajednica Grada Varaždina. Priznanja i novčane nagrade dodijeljene su najboljim djelatnicima iz uslužnih i ostalih s turizmom povezanih djelatnosti.

Dodjela nagrada 'Čovjek ključ uspjeha u turizmu' za 2018. godinu Ključ uspjeha, turistički djelatnici

Najboljim agencijskim djelatnikom proglašen je Goran Košćak iz agencije Galileo Travel, najboljim turističkim vodičem Janja Kelava iz Društva turističkih vodiča i pratitelja Grada Varaždina, najboljim recepcijskim djelatnikom Slavica Borovec iz Hotela Turist, najboljim konobarom Danijel Špernjak iz Gastrocoma, najboljim kuharom Katica Štuklec iz Hotela Varaždin, najboljim hotelskim domaćinom Alenka Božić iz Studentskog centra Varaždin, najboljim policijskim djelatnikom Biserka Križnjak iz Policijske uprave varaždinske, najboljim hortikulturnim djelatnikom Josip Kaniški iz tvrtke Parkovi, a najboljim čistačem Ivica Bolčević iz tvrtke Čistoća.

Janja Kelava iz Društva turističkih vodiča i pratitelja Grada Varaždina naglasila je da je sretna jer je proglašena najboljim turističkim vodičem dodavši ipak da je bila malo iznenađena da je nagrada pripala upravo njoj.

- Moram priznati da sam bila malo iznenađena jer imam nekako osjećaj da su ostale kolege, koji jako puno putuju van Varaždina, u maloj prednosti u odnosu na mene koja vodim samo grupe koje dolaze u Varaždin. Radim s grupama koje dolaze iz Francuske i Španjolske. To su ljudi koji dolaze jer žele upoznati Varaždin u okviru Hrvatske i stvarno se iz petnih žila trudim da njihov dojam Varaždina bude na nivou - naglasila je Kelava

Ivica Bolčević iz tvrtke Čistoća naglasio je pak da mu je drago da je Turistička zajednica prepoznala marljiv rad i trud ljudi koji održavaju naš grad čistim i urednim dodavši da su čistoća i urednost itekako važni za turizam.

- Naš posao je važan za turizam jer turisti prvo gledaju čistoću grada. Važno je da vide da nema smeća po ulicama i da košare sa smećem nisu do vrha pune. Grad mora biti uredan i čist - naglasio je Bolčević.

Goran Košćak iz turističke agencije Galileo Travel naglasio je također da je zadovoljan nagradom koju je osvojio, a još više činjenicom da se širi turistička ponuda u Gradu Varaždinu.

- Turizam u Varaždinu je dobar, ali bi mogao biti i još malo bolji. Primjećuje se veliki trud turističke zajednice, pogotovo što se tiče Adventa. Osim Špancirfesta, moramo imati manifestacije poput Adventa i druge slične manifestacije - naglasio je Košćak.

Direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Varaždina Jelena Toth poručila je svim laureatima ovogodišnje akcije 'Čovjek – ključ uspjeha u turizmu' da ime akcije nije samo prazna fraza i da je čovjek doista ključ uspjeha u turizmu.

- Ako želimo razvijati turizam i biti konkurentni na turističkom tržištu, nisu nam dovoljne samo povijesne zgrade, kulturne znamenitosti, atrakcije i manifestacije, potrebni su nam i ljudi. Kad turisti dođu u naš grad, prvi kontakt koji ostvare je uglavnom s turističkim djelatnicima. Zato nam je bitno da su nam turistički djelatnici sretni, zadovoljni, veseli, nasmijani, druželjubivi, gostoljubivi i uvijek spremni pomoći turistu i bitno je da su takvi čak i kad osobno nemaju baš dobar dan. Turisti to ne smiju osjetiti jer na osnovu tog prvog dojma stvaraju sliku o samom gradu, a svima nama je izuzetno važno da ti dojmovi budu najbolji i da turisti usmenom predajom svojim prijateljima kažu da im je u Varaždinu bilo prekrasno - poručila je Toth dodavši da i varaždinski turistički djelatnici, ali i sami Varaždinci, ispunjavaju sve te kriterije što se vidi i na sve boljim turističkim rezultatima.

- Naši turistički djelatnici su uvijek veseli i nasmijani i spremni pomoći turistima. Do sada nismo imali većih primjedbi turista na turističke djelatnike, dapače dobijamo samo pohvale, a ono što turiste dodatno oduševljava je i činjenica da su i naši sugrađani druželjubivi i gostoljubivi. Turisti nam uvijek kažu da je nevjerovatno koliko su im Varaždinci uvijek spremni pomoći, pokazati im put ili ih uputiti u pravom smjeru. Čak i kad ne znaju jezik, Varaždinci se uvijek snađu i pronađu način kako da turistima pokažu kamo moraju ići - naglasila je Toth.

Dodajmo na kraju i da su u sklopu dodjele nagrada i priznanja najboljim turističkim djelatnicima za 2018. godinu, proglašeni i pobjednici natječaja kojeg su raspisali Grad Varaždin i Turistička zajednica Grada Varaždina za adventsko uređenje površina ispred poslovnih prostora ili najoriginalnijeg božićnog izloga u povijesnoj jezgri.

Na natječaj se javilo 8 zakupaca ili vlasnika poslovnih prostora u povijesnoj jezgri, a troje najboljih nagrađeno je novčanim nagradama i priznanjima. Treće mjesto i tisuću kuna pripalo je trgovini Mis, drugo mjesto i 2 tisuće kuna Optici Ghetaldus, a prvo mjesto i 3 tisuće kuna Cvjećari Mirta.

Najgledanija galerija

Izdvojeno

Reci što misliš!