Vijesti / Društvo

Toth: 'Zašto u novom promo spotu nema kontinentalne Hrvatske, pitajte HTZ!'

Toth: 'Zašto u novom promo spotu nema kontinentalne Hrvatske, pitajte HTZ!'

Novi spot 'Croatia full of life' čiji je primarni cilj promocija Hrvatske kao turističke destinacije jučer je objavljen u Londonu. Spot promoviraju poznati sportaši i glazbenici, a najviše je zastupljen Jadran.

Ono što je mnoge zasmetalo je činjenica da sjeverni dio zemlje, Međimurje i varaždinski kraj, nisu ni u jednom kadru. Gradonačelnik Varaždina Ivan Čehok smatra da je to 'loše i da je selektivno, jednostrano, nepotpuno, krnje predstavljanje Hrvatske.'

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

 > CROATIA WITHOUT VARAŽDIN Ivan Čehok: 'To je krnje predstavljanje Hrvatske'

Jelena Toth, direktorica Turističke zajednice grada Varaždina spot je komentirala ovako:

'Hrvatska turistička zajednica u novom je promotivnom spotu za 'glavne glumce' odabrala poznate osobe iz svijeta sporta i umjetnosti, koji su jedni od najboljih promotora Hrvatske u svijetu. U novom spotu, koji bi trebao potaknuti i privući turiste na dolazak u Hrvatsku, prikazane su ljepote naše zemlje.

Budući da TZGV, kao ni, vjerujem, preostale turističke zajednice u Hrvatskoj, nisu sudjelovale u osmišljavanju spota kao ni u odabiru kadrova, na koji način su birani kadrovi, kao i zašto nema više kadrova kontinentalne Hrvatske, morate pitati HTZ.

Nadalje, moram istaknuti da TZGV ima odličnu suradnju s HTZ-om, koji financijski podupire naše projekte, između ostaloga i Špancirfest, za čiju su nam organizaciju ove godine dodijelili 250 tisuća kuna, što je najviše dosad.

Također, Hrvatska turistička zajednica je Špancirfest proglasila turističkim događajem godine u 2017., za što smo nedavno na Danima hrvatskog turizma u Malom Lošinju primili i priznanje.'

> USPJEŠNA SEZONA Varaždin ove godine dobio čak četiri nagrade i priznanja!

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video


Vezani članci