Vijesti / Crna kronika

KOBNA SUBOTA

VATROGASAC ANDREAS LISJAK 'David je, nažalost, poginuo, mnoge smo izvlačili na toj cesti...'

VATROGASAC ANDREAS LISJAK 'David je, nažalost, poginuo, mnoge smo izvlačili na toj cesti...'
Mladen Grubić, Vjeran Žganec Rogulja/Pixsell

- Smatram da uz tu prometnicu gdje je mladić poginuo treba biti ograda, uz cijelu dužinu kanala. Jer da je bila ovdje, ta se subota ne bi dogodila - rekao nam je Andreas Lisjak

U subotu, 18. siječnja, 23-godišnji mladić sletio je s ceste kod Svete Marije u Međimurju te je njegovo vozilo palo u derivacijski kanal HE Dubrava, a mladiću nije bilo spasa.

Vezana vijest:

Mladić (23) izgubio život u slijetanju u derivacijski kanal HE Dubrava TRAGEDIJA NA CESTI FOTO Mladić (23) izgubio život u slijetanju u derivacijski kanal HE Dubrava

Jedan od onih koji su vozilo vadili iz kanala bio je i Andreas Lisjak iz Svete Marije, pripadnik DVD-a Sveta Marija, čiji je bio zapovjednik. Danas je dopredsjednik VZ Međimurske županije, općinski vijećnik Općine Sveta Marija i predsjednik VMO Sveta Marija.

On je za eMeđimurje iznio niz primjedaba o samom mjestu nesreće kao i načinu na koji se nesreća dogodila.

- Cesta, kad je građena, a bilo je to s početkom 80-tih godina prošlog stoljeća, građena je za potrebe izgradnje HE Dubrava  koja je otvorena 1989. godine. Prometnica je građena za vozila koja su opskrbljivala radilišta i gradilište HE da bi kasnije služila za ona koja su vršila ophodnju i motrenje sigurnosti nasipa. Njihov put se je preselio tik uz nasip, a cesta je  s vremenom postala sve frekventnijom da bi s vremenom, uz neke preinake koje će zadovoljiti uvjete, bila  pretvorena u lokalnu cestu s brojem 20039 - kaže Lisjak.

Dodaje kako izuzetno cijeni napore onih institucija koje s godinama rade na njenoj modernizaciji, odnosno sigurnosti prometovanja, a to se prije svega odnosi na izgradnju dijela sigurnosno zaštite i odbojne ograde, a lani je ovdje kod naselja Donji Mihaljevec izgrađena i pješačko biciklistička staza.

Lisjak smatra kako je takav sigurnosni sustav nedovoljan, da je trebao biti nastavljen i dalje prema Svetoj Mariji.

- Ograda je postavljena od Preloga do tzv. Cirkovljanske grabe, nema je do skretanja za Oporovec, a tu je blagi zavoj pa ima smisla, a potom je nema do Donje Dubrave, točnije od visećeg mosta nadalje. Stoga držim da uz tu prometnicu, a glede čega sam i javno istupao, treba ograda uz cijelu dužinu kanala jer da je bila i ovdje 'subota se ne bi dogodila'.

A slijetanje s ceste?

- Bilo ih je i ranije. Nemali broj puta smo kao pripadnici DVD Sveta Marija bili ti koji smo izvlačili vozače i vozila pri slijetanju u kanal. Njih je bilo, slobodno tako mogu reći nebrojeno, bilo je i onih neznanih koji su pod okriljem mraka u suradnji s nekim traktoristima ta izvlačenja obavili sami. No, ovako uništenih vozila nisam vidio, znači dogodilo se nešto doista strašno u odnosu na one koji su doklizali do vode. Stoga su im znala vozila plutati, oni su izlazili sami...

Lisjak kaže kako mu je izuzetno žao za ovaj slučaj kao i one ranije, no javio se je više radi apela da se mjere sigurnosti uz ovu prometnicu moraju poboljšati ma kakve kategorije bila.

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video