Vijesti / Automobilizam

Ekologija

Autoindustrija u problemima

Autoindustrija u problemima
Borna Filić/PIXSELL

Smanjenje korištenja dizela dovelo je porasta emisija ugljičnog dioksida po prvi put, 'unatoč svim naporima' proizvođača

Europska automobilska industrija propituje klimatske ciljeve koje Europska Unija planira provesti do 2021. godine te traže produljenje vremenskog razdoblja, rekao je Erik Jonnaert, predsjednik Europske udruge proizvođača automobila (ACEA).

Do 2021. godine, pravila EU propisuju da novi automobili ne smiju imati emisiju veću od prosječnih 95 grama ugljičnog dioksida po kilometru. Prošle je godine Europska Komisija predložila da se ciljana brojka umanji za dodatnih 30 posto do 2030. godine.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Ciljevi EU dio su globalnih napora kako bi se smanjile emisije ugljičnog dioksida te ograničili učinci na klimatske promjene. 'Našu industriju jako brine kako ćemo uspjeti zadovoljiti ciljeve do 2021. godine', rekao je Jonnaert. Prošle su godine novi automobili imali emisije od prosječnih 118.5 grama ugljičnog dioksida po kilometru.

Smanjenje korištenja dizela dovelo je porasta emisija ugljičnog dioksida po prvi put, 'unatoč svim naporima' proizvođača, dodao je Jonnaert. Naglasio je kako su proizvođači napravili sve kako bi postigli ciljeve do 2021. godine, i ne samo da bi izbjegli velike novčane kazne s kojima će se suočiti u suprotnom.

Predsjednik ACEA odbio je plan Komisije za dodatnim smanjenjem ciljane razine emisija ugljičnog dioksida do 2030. godine te je upozorio Europski parlament protiv poticanja smanjenja za 50 posto u usporedbi s ciljanim brojkama za 2021. godinu. Bilo što više od 20-postotne redukcije je nerealno, rekao je Jonnaert.

'Naravno, dobar je osjećaj imati visoke ciljeve redukcije na papiru, ali mi želimo biti sigurni da ćemo što god bude stavljeno na papir, barem u našoj industriji, izvršiti', zaključio je.

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video