FOTO Nakon Trakošćana i Varaždina, Instameet zaživio i u Plitvičkim jezerima

FOTO Nakon Trakošćana i Varaždina, Instameet zaživio i u Plitvičkim jezerima

- Pogledajte ovo, očaravajuće i spektakularno. Zaljubljen sam. Zaljubljen sam u Hrvatsku na sve moguće načine - izjavio je Pavlo Fedykovych, bloger, specijaliziran za centralnu Europu i Ukrajinu. On je jedan od dvadeset blogera i instagramera koji su prošli vikend posjetili Plitvička jezera i okolicu u skolpu međunarodnog Instameeta Plitvice te ostali očarani zimskom idilom. Pavlo, osim što je aktivan na društvenim mrežama, piše i za CNN Travel i Lonely Planet, a u Hrvatsku je došao na poziv organizatora Domagoja Severa i Jasminke Đaković.

> INSTAMEET Popularni instagrameri u Varaždinu: 'Posao je to koji nema mane!'

- Sretni smo što su nam se odazvali instagrameri iz čak 6 zemalja, a kvotu od 20 sudionika smo popunili u samo jednom danu. Već imamo upite i za idući Instameet što nam samo potvrđuje da projekt Instameeta u Hrvatskoj ima svijetlu budućnost - izjavio je Domagoj Sever.

Instagram, ali i ostale društvene mreže, prepune su fotografija i videa snježnih Plitvičkih jezera.

- Probudio sam se ujutro u 5.45 samo da fotografiram izlazak sunca na Plitvicama. Imali smo sreće da je snijeg zapao baš ovaj vikend i trebalo je iskoristiti priliku za napraviti super fotografije - izjavio je poznati slovenski fotograf i instagramer Jaka Ivančič.

Osim s prekrasnim Plitvicama, sudionici su bili oduševljeni i posjetom ranču Dolina jelena, Baraćevim špiljama te starom gradu Drežniku.

- Upravo je to i bio jedan od ciljeva Instameeta – da se pokaže ponuda ne samo Plitvičkih jezera, nego i okolice i to izvan sezone. Kampanja je još u tijeku, kroz naredni period očekujemo preko 2 milijuna pregleda svih sadržaja što ukazuje da je ovaj model dobitna kombinacija, kako za naše partnere - hotel Degeniju, Turističku zajednicu Rakovica i Općine Plitvica te Nacionalni park Plitvička jezera, tako i za sudionike - rekla nam je Jasminka Đaković.

Za pravi doživljaj destinacije, neizostavna je i gastronomska ponuda. Instagramerima, blogerima, youtuberima iz Austrije, Mađarske, Japana, Ukrajine, Slovenije i Hrvatske u restoranu Lička kuća predstavljeni su proizvodi koji nose oznaku regionalnog sustava kvalitete Lika Quality.

Riječ je o visokokvalitetnim proizvodima proizvedenim na području Like, a koji imaju uporište u tradiciji proizvodnje. Svi prisutni su imali priliku degustirati sir, rakiju, sok i med od lokalnih proizvođača i uvjeriti se zašto su lički suveniri posebni.

Na Instameetu se održao i panel, sudionici su razmjenili iskustva, razgovarali o novim trendovima i novitetima te važnosti i utjecaju društvenih mreža.

Svoje dojmove s nama je podijelio i Yuya Matsuo, poznati japanski fotograf i influencer.

- Ovo je prvi put da sam sudjelovao na Instameetu i jako mi se sviđa! Bilo je zanimljivo čuti talentirane kolege slične profesije i razmjeniti ideje. Puno mi je to pomoglo.

Instameet je komentirala i fotografkinja i blogerica hrane i putovanja Lili Bašić.

- Ovakva okupljanja su idealna prilika da prezentiramo i pokažemo ljepote i bogatstva naše Hrvatske, ali i da potaknemo nove projekte, suradnje i poslovne prilike. Htjela bih se zahvaliti organizatorima na besprijekornoj organizaciji ovog Instameeta kao i svim partnerima koji su prepoznali važnost ovakvog načina prirodne i nenametljive promocije prirodnih i kulturnih ljepota naše zemlje.

- Jako me veseli što sam sudjelovao na Instameetu Plitvice, to je stvarno odličan turističko-marketinški projekt. Glavna prednost ovakvog projekta je što su svi sudionici na dobitku. Turistički objekti i destinacije dobivaju ogromnu promociju kroz postove influencera. Influenceri dobivaju prekrasan sadržaj za objavljivanje na svojim društvenim mrežama. Ovo je prvi Instameet na kojem sam sudjelovao i jedan od najboljih projekata. Sve je bilo organizirano na najvišem nivou, program je bio fascinantan i imao sam prilike posjetiti predivne Plitvice, kušati ukusnu hranu iz Like, družiti se s turističkim djelatnicima i posjetiti Plitvičke doline. Mislim da su ovakvi projekti inovatiovni, pokreću turizam i predstavljaju vrijednost za razne destinacije diljem Hrvatske, ali i Centralne Europe - zaključio je Pavlo Fedykovych.

Na kraju možemo samo reći - tko se ne bi zaljubio u ovu zimsku idilu na Plitvicama?

Pogledajte galeriju fotografija koje su napravili sudionici Instameeta i odlučite sami.

Besplatnu Varazdinski.hr aplikaciju za Android možete preuzeti klikom ovdje, a za iPhone ovdje.

Lidl modnom revijom najavio novu kolekciju Heidi Klum: nova Lidlova kolekcija u prodavaonicama od ponedjeljka!