Smiješno je kako se ljudi ovdje boje fotografiranja

Evo me natrag! Već se polako pribojavam kako brzo tjedni prolaze, čini se kao da sam jučer pisala prošlotjedni blog, a već sam ponovno za računalom.

28/10/2016

Danas je bio prekrasan dan. Imali smo Slobodan dan, a Marko i Larisa su odveli Guillaumea i mene na cjelodnevni izlet.

Prvo smo posjetili Arboretum Opeku, koji je stvarno prekrasan, što se može vidjeti i na brojnim slikama. Svakim danom se sve više zaljubljujem u boje jeseni ovdje.

> FOTO Duh jeseni potpuno ovladao Arboretumom Opeka

Nakon obilaska Opeke, krenuli smo prema Trakošćanu, do najljepšeg dvorca u Hrvatskoj, kako nam tvrde. Put do Trakošćana je bio pomalo maglovit, ali kada smo došli, dočekalo nas je sunce i plavo nebo. Vidjeli smo i jezero i nekoliko prekrasnih pogleda s vrha dvorca. Imali smo i vođenu turu dvorcem i doznali o svim promjenama u i oko dvorca kroz različita povijesna razdoblja. Posebno su dojmljivi bili stari komadi namještaja i slike na zidovima.

>FOTO Jesen u Trakošćanu: Na najljepši mogući način i priroda ‘umire’

Nakon kratke šetnje uz jezero, požurili smo do Lepoglave, na degustaciju vina, koju rade zatvorenici! Sva vina bila su odlična, kao i hrana, i prava je šteta da nismo mogli ostati duž! Srećom, dobili smo na poklon zatvorski muškat, i jedva čekam da ga probam(o).

> Kaznionica Lepoglava prezentirala svoja vina

Nakon toga izlet smo završili kasnim ručkom, ili ranom večerom, u restoranu Kneginečka hiža, gdje je bilo puuuno hrane. Počeli smo s Kneginečkom juhom, koja me podsjetila na španjolski ‘Cocido’, zbog čega sam se (nakratko barem) osjećala kao doma. Zatim smo probali platu sireva i puno mesa. Na kraju smo imali još i desert, slavne zagorske štrukle i sladoled s bučinim uljem. Sjajno, ali i jako puno hrane. Također sam probala ‘masnoću’, preciznije ‘kosanu mast’, koja je odlična!

Otišla sam kratko u sobu, pokušavajući se oporaviti od te silne hrana, haha.

Večer je završila jazz koncertom, ali nismo ostali do kraja pa smo Monika, Zvonko i ja otišli na piće do Lavre, odličnog kafića koji sam otkrila u Varaždinu.

29/10/2016

Subotnju večer obilježila su čak dva koncerta na kojima sam bila! Bila sam na Halloween koncertu u Slobodi, koji je bio stvarno odličan, i s kojeg imam odlične fotke i video.

I dok je trajao koncert na Slobodi, skočili smo do obližnjeg Maraschino bara na koncert Nevena Stipčića & Grooveboxa, koji je isto bio odličan, i dao mi je puno energije za nastavak.

> FOTO Varaždinski bendovi rasturili subotnju večer u Slobodi

> VIDEO Groove na varaždinski: Pogledajte kako je bilo na svirci u Maraschino baru

30/10/2016

Danas radim samo od doma, tako da sam provela mnogo vremena gledajući serije… Iz ove perspektive mogu reći da je serija Penny Dreadful stvarno odlična haha. Gledam seriju od dolaska u Varaždin, i stvarno uživam. To baš i nisam mogla kad sam bila u Španjolskoj, jer od posla najčešće nisam stigla. Tako da, otkad sam ovdje gledam dosta serija, što je odlično kada je vrijeme loše.

31/10/2016

Danas smo Monika i ja na ulicama radile anketu na temu što ljudi misle o Halloweenu, slave li ga i što misle o protivnicima istog.

Stvarno je smiješno kako se ljudi boje kamera i odbijaju snimanje, tako da smo više vremena provele razmišljajući što bi se moglo dogoditi, nego stvarno postavljajući pitanja i odgovore. Ali bilo je odlično.

A i današnja večer je bila vrlo uzbudljiva. Išla sam sa Zvonkom na Vještičju turu, koja je bila stvarno odlična, iako bi mi bilo zanimljivije da sam razumjela o čemu su govorili, haha.

> FOTO O coprnicama našeg kraja: Vješticom se postaje tek u očima drugih

Nakon toga išla sam doma i na večeru te potom do Katedrale na koncert Hollywin. Bilo je stvarno toplo, i osjećala sam se kao da su svi ljudi iz grada ovdje! Bila je velika gužva i morala sam se boriti za mjesto da mogu fotografirati.

> FOTO Hollywin: ‘Protiv smo amerikanizacije, ovo je dio našeg kulturnog naslijeđa’

Nakon kraja koncerta sam otišla na pivo sa Zvonkom, u naš omiljeni Office bar, a nakon toga otišla sam do Doma.

Našla sam se s Carlosom i Guillaumeom, zajedno smo gledali film Movie 43, i moram reći da je stvarno ‘zajeban’. Ostatak večeri proveli smo u chat rouletteu, što nisam radila nikada dosad i moram reći da je vrlo zabavno.

01/11/2016

I eto nas već u studenom! Jutro sam provela u uređivanju slika s večerašnjih događaja, a nakon toga sam išla u obilazak groblja, da pratim Dan mrtvih / blagdan Svih svetih. To me stvarno dirnulo i preplavilo. Svi ljudi iz grada su bili ovdje, donosili cvijeće i svijeće na grobove najmilijih, uređivali ih… To je u meni izazvalo nekakva dvojaka osjećanja. Vidjela sam kako brinemo taj dan, ali također vidjela sam i što su izgubili. Bilo je i pomalo tužno.

> FOTO Svi sveti: Jutro na varaždinskom groblju

I to je sve zasad!

Postajem svarno odlična u ‘rezimiranju’ mojeg života! Hahaha

Vidimo se!

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@varazdinski.hr ili putem forme Pošalji vijest