ZABORAVI NA KUHANJE Osam namirnica koje su puno zdravije sirove

ZABORAVI NA KUHANJE Osam namirnica koje su puno zdravije sirove

Ne volite kuhati? Na pravom ste mjestu. Donosimo osam namirnica koje su zdravije sirove, a trebalo bi ih jesti svaki dan. 'Kuhanje ili bilo koja druga obrada uništit će hranjive sastojke u ovoj hrani', objašnjava dr. Rupali Datta, klinički nutricionist.

1. Brokula - obiluje vitamonom C, kalcijem i sulforafanom - aktivnim spojem koji snižava krvni tlak i pospješuje zdravlje srca. Kuhanjem se za 70 posto uništava taj spoj u hrani te vitamin C.

2. Špinat - kuhanjem se u špinatu oslobađa oksalat koji sprejčava tijelo u apsorpciji kalcija iz te namirnice.

3. Orašasti plodovi - sirovi sadrže puno više željeza, magnezija i fosfora, nego prženi.

4. Bobičasto voće - jak antioksidans i hranjiva namirnica dok je svježa ili svježe smrznuta. Kuhana ili dehidrirana gubi svoje moći.

5. Jabuke - obiluju nuutrijentima i mnieralima. Kad ih skuhate ili ispečete u njima ostaje samo šećer.

6. Paprika - obiluje vitaminom C koji je termolabilan. Kuhanjem ili pečenjem ga uništavamo.

7. Kokos - jedna od namirnica s najvećom moći hidratacije te vrlo visokom razinom elektrolita i zdravih masti - dok ga ne dehidrirate.

8. Klice - su bogat izvor vitamina C, vlakana, folata i magnezija. Folati i vitamin C nestaju pri termičkoj obradi.

Besplatnu Varazdinski.hr aplikaciju za Android možete preuzeti klikom ovdje, a za iPhone ovdje.

Podvrgnula se game showu pa ostala mokra i u 'toplessu'